Wat is Stichting InterKerk?

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie die als doel heeft het geloof en de waarden van het Evangelie, zoals de R.K. Kerk dit doorgeeft via het internet toegankelijk te maken voor alle mensen van goede wil (zie hier voor de formele doelstelling).

Wat doet Stichting InterKerk?

In de eerste jaren van ons bestaan zijn we als registrar lid geweest van SIDN om R.K. parochies en Protestante gemeenten de mogelijkheid te verschaffen een website te realiseren op een eigen domeinnaam. Tevens hebben wij in die periode een reeks domeinnamen geregistreerd, om deze te voorzien van goede inhoud, enkele daarvan vindt u hier. Naast het bijhouden en vernieuwen van de inhoud op deze sites, bestaat onze hoofdtaak nu vooral uit het up to date houden van de site rkdocumenten.nl. Hiertoe voeren we geregeld overleg met de kerkelijk verantwoordelijken voor de officiële publicaties.

Nieuwsbrief

Begin 2016 hebben de lay-out van onze sites vernieuwd en zijn we begonnen met een nieuwsbrief om alle geïnteresseerden op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen, zoals nieuwe documenten op rkdocumenten.nl of vernieuwingen van de overige sites. U kunt zich hiertoe registreren.

Donaties

Omdat Stichting InterKerk financieel weinig vermogen heeft en wij de continuïteit van onze activiteiten willen veilig stellen, zijn donaties zeer nodig. Om die reden treft u op onze sites ook een donatiebutton. We hopen dat u onze doelstelling en onze activiteiten waardeert en ons wilt steunen. De donatiepagina vindt u hier.

Fijn dat u onze site bezoekt. We hopen dat u hier regelmatig terugkeert opdat de Blijde Boodschap van Jezus Christus meer en meer weerklank vindt in onze samenleving.

Voorzitter Stichting InterKerk

Michel Hagen