De website RKDocumenten.nl is een graag geraadpleegde site. RKDocumenten.nl wordt door vrijwilligers bijgehouden in goede samenwerking met de Nederlandse bisschoppenconferentie. RKDocumenten.nl is voor iedereen gratis te raadplegen. Dat blijft ook zo. Toch zijn er jaarlijks aanzienlijke kosten voor zowel de site RKDocumenten.nl als de dragende organisatie Stichting InterKerk.

Wij kloppen bij u aan voor een donatie, echter in een speciale vorm. Wilt u een steunabonnement nemen? Door steunabonnee te worden laat u zien dat u of uw organisatie niet alleen graag gebruik maakt van RKDocumenten.nl, maar dat u het ook belangrijk vindt dat deze mooie website in de lucht blijft en wij als vrijwilligers kunnen doorgaan met het plaatsen van nieuwe teksten.

Een steunabonnement is een overeengekomen gift en bedraagt € 10,- per maand of € 120,- per jaar. Stichting InterKerk heeft de ANBI status. Bij een steunabonnement krijgt u jaarlijks een rekening. Het bedrag kunt u dan zelf overmaken of het kan voor uw gemak per automatische incasso door ons geïnd worden.

Met 100 steunabonnementen zijn de financiële zorgen voor de Stichting een stuk minder. Doet u mee? Ga naar de pagina: steunabonnement nemen.

Bij voorbaat heel veel dank.

Pastoor Michel Hagen
Voorzitter Stichting InterKerk